Marion;
Romanda:Wattpad kızı, yüzeysel, özgüveni düşük, yakışıklı diye aşık olan, mormon
Filmde: mantıklı, merhametli, agresif
Tom;
Romanda: 20-25 yaş arası,sarı saçlı,ince belli, mavi çekik gözlü sayılabilir , kalın dudaklı, beyaz yüzlü,playboy bakir???, Ne istediğini bilmeyen toplum baskısıyla otoriter koca
Flimde:Harry Styles ( sırf isim için seçilmiş).
Patrick;
Romanda:Geçmişi çok acıklı ama ders aldığı yok hayatındaki insanlara aşık değil sadece arzu duyuyor sadece annesini onu seviyor (acaba neden? :D) Çok duygusal, çok azgın, maşallah elinden de hiçbir iş gelmiyor, cesur değil salak
Filmde: David Dawson evli özel hayatına sevdiği kişiye saygı olsun diye sanırım ona o kadar Patrick rolü verilmemiş hiç bir empati kuramıyorsun oysa harika bir oyuncu niye bu rolü verilmiş anlamadım
OYSA Roman Patrick'in gözünden harika ilerleyişi var Marion gerçekten kendi bakış açısı olmasaydı da olurdu