Merhabalar,
Sesli kitap olarak dinlediğim bir Jack London eserini bitirmiş bulunmaktayım. Kitap üç hikayeden oluşuyor. Üç hikayede ortak konu doğa koşullarında, yalnız yolculukta hayatta kalma mücadelesi. En çok neden bilmiyorum ilk hikayede etkilendim. Soğuktan donduğunu bile çok geç fark etmişti karakter.
Çok hızlı okunabilecek güzel bir kitap.