·59 syf.··Beğendi
···Okunma: 02 Şubat 2026 02:29 Bazı kitaplar vardır: gecenin sessizliğinde, yalnızlığında okuman gerekir; okuman, anlaman bir de üstüne hissedebilmen için. İşte bu kitap öyle bi kitap. Hem, ne kadar okursanız okuyun kitabı tam olarak anlayamayacağınızı yazarın da zaten kitabı tam olarak anlamanızı istemediğini kabullenmelisiniz. Fakat bu sizi yıldırmasın! Çünkü artık elinizde her okuduğunuzda o anda sahip olduğunuz düşünce yapısı ve duygulara göre farklı çıkarımlar yapabileceğiniz bir kitap var. And I think that's beatiful.