Öncelikle herkese iyi okumalar
Lee child vede Jack teacher benim için edebiyat dünyasındaki bir numaralı isimlerimdir Jack reacherin yayinlanan bütün kitaplarını okudum özellikle ( kaybedecek birşey yok ) benim için şuana kadar yayımlanan en iyi kitabı idi
Bu kitabı çıkınca hemen aldım ve okudum ama maalesef şunu söylemek zorundayım kendi adıma yayınlanan en sönük reacher kitabı idi
Özellikle konuya giriş yerinin acayip tuhaf bir raslanti tesadüf ile olması ve yaklaşık 200 sayfanın bir kamyon kasası arkasında geçmesi bence alışık olmadığımız bir reacher romanı olmasını sağlamış
Bunun harici son 100 sayfa civarı gerçek bir reacher kitabına dönüşüyor ama bu son 100 sayfa kitabı kurtariyormu bence ortada kalmış bir okuyucu kitlesi bırakıyor
Umarım bundan sonra yayınlanan kitapları daha iyi olur bende torpilden ötürü puanı yüksekten verdim