Puan vermedi·210 syf.··
2026 4. kitabı
Kitabı aslında daha felsefi bir kitap sanmıştım çok popülerdi o sebeple aldım.Dil ve anlatım olarak bir üstünlüğü yok açıkcası.Geçmiş tarihi anlatırken aynı Yaşar Kemal okumak gibi(bahsettiğim şey uslup değil) 1940/1950 lerde bütün dünyada süre gelen savaşlar,kıtlıklar,fakirlik aynı hikayeler heryerde diye düşündüm.Kolay okunur bir kitap ama neden bu kadar popüler oldu pek anlamadım. Ama hikaye gerçekten hüzünlü ve insana kendini sorgulatıyor bizimki yaşamaksa Figue’ninki nedir?
YaşamakYu Hua · Jaguar Kitap · 202670,6bin okunma
·
10 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.