öğretmen, öğrenci, veli, idareci… bir şekilde yolu okuldan geçen herkesin okuyup anılarına gideceği bir kitap.
insan güzel bir niyetle yola çıktığında yol güzelleşiyor. dünyanın en güzel yoluna, en güzel yolculuğuna dönüşüyor.
Cihat Albayrakİyi ki Öğretmenim