“Biz Efendileriz, Biz Köleleriz.”
Okuduğum ilk Grange kitabı, geç kalmış bir tanışma oldu bizimkisi.
Akıcı bir dil, ilgimi çeken bir konu olunca elimden bırakamadım.Sayfalar aktı gitti.
Birbirini takip eden cinayetler, akıl almaz bağlantılar. Polisiye severler zaten Grange ile çoktan tanışmıştır, gönülden tavsiye