Puan vermedi·400 syf.··
2026 2. kitabı
El Kızı . . İtiraf ediyorum! Okuduğum ilk Orhan Kemal kitabı.Çok üzgünüm ama bu bir gerçek. Yazarın muhteşem bir yeteneği var yazma konusunda, bu aşikar. Diğer kitaplarını da en kısa zamanda okuyup, bu düşüncemin doğruluğuna emin olacağımı düşünüyorum. Gelin kaynana çatışması, toplum baskısı, iç savaşlar ve daha bir çok noktaya değinen kitapta tempo hiç düşmüyor. Kadının düşmanı yine bir kadın oluyor mu demeli, herkes yaşattığının karşılığını bir gün yaşayacak mı demeli, ne demeli açıkçası bilemiyorum. Ahh Nazan Ahh! Kitabın sonuna kadar hiç akıllanmadın. Ya Hacer hanım? Bir insan bu kadar içten pazarlıklı bu kadar gelin düşmanı olamaz. Mazhar Bey!seninle ilgili söyleyecek kelime dahi bulamıyorum. Film tadında bir kitap , okumalı
El KızıOrhan Kemal · Everest Yayınları · 202615,4bin okunma
·
14 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.