·540 syf.····Okunma: 02 Şubat 2026 00:00 Bu kadar iyi bir yazıya hayata en son neden yahu diye sorgulayarak bitirmek hastalığından dolayıdır diyorum ama bir anne 2 evladı kurabiye ve süt koyarak kapılarını kapatıp kendi hayatına son veriyor kitap boyunca sorguladığım şeydi bu sürekli istemek ve istememek arasında gidip gelmeleri, aldatılmayı hastalığı ve geride esas hasta ve yarım bıraktığı birinin günlüğü onun gizli hazinesi ama milyonlar okuyor ve tuhaftır yere göğe sığdıramadığım eşi hem onu aldatan hem onu ayakta tutan hem geride kalan iki evlada (inşallah gözü gibi bakmıştır) bakan bir eş. Feminist bir yazar, toplumdaki istekleri yazmaya küçük yaşta başlaması ve annesinin kıydığı babasına olan hasreti ve tüm erkeklerde onu aramak için dolaşıp anneye olan kızgınlığı sen de anne oldun peki neden 2çocuğu bıraktın sevgili Sylviaplaht... Kitap betimlemelerle anlattıklarına buhran geçiren bir zihnen ait umarım bulanık zaman dilimlerindeyseniz okumazsınoz yolsa gayet güzel kendi yazmaderdinde olan bir yazar ve yayımlanan ya da ret edilen eserleri için çabalarını debelenmelerini, tutunmalarını her bir sayfada göreceksiniz.