Belgelerde Türkiye bağlantısı: ABD Adalet Bakanlığı’nın yayımladığı milyonlarca sayfalık dosyada, Türkiye’deki bazı kurumlarla Epstein arasında e-posta ve seyahat kayıtları bulunduğu iddia edildi. Ve doğru çıktı. Örneğin Antalya merkezli Rixos Otelleri ve Robert Kolej Mütevelli Heyeti üyeleriyle iletişimler belgelerde yer aldı. Daha nicesi...
Bazı haber sayfalarında bu konuyla bağlı olarak 99 depreminde de kaçırılan çocukların olduğu söyleniyor.
Özellikle 6 Şubat depreminde o kadar çocuğa ne olduğunu doğru düzgün açıklamadılar ve hatırlarsanız depremzede bir çocuk yabancı ülkede bulunmuştu. Bir şekilde olayı kapattılar. Sonra depremde kayıp çocuklar için Meclise önerge sunmuşlardı ama reddedilmişti.
Ve o bahsedilen Antalya Otelinde de şüpheli bir erkek çocuğu olümü vardı.
O kadar korkunç belgeler ortaya çıktı ki, uzun bir süre kendime gelemedim: 9 uçakla çocuk taşımaları mı, çocuk videoları mı, çocukları kaç dolara sattıkları mı vs. şok edici ve iğrenç.
Sadece onlarla da sınırlı değil: işkenceye maruz kalmaları, kanlarının alınması, vücut parçaları yiyebilecek olmaları...
Hayat bir şekilde devam ederken onların yaşamış ya da yaşayabileceği şeyleri düşündükçe donup kalmıştım işte.
Biz, halk olarak her çocuktan sorumluyuz. Annesi babası yoksa bile kendi çocukluğumuzdan ya da kendi çocuğunuzdan farklı değiller. Depremde belki "Seni ailene götüreceğim hadi gel." diyerek kaçırabildiler. Depremin o korkunçluğundan bu kadar adi ve o.ca faydalanabileceklerini düşünmek istemiyorum. Ben askerlerin 3 gün bekletilmesinden bu yüzden nefret ettim. Her zamanda bunu açıkça söylemekten geri durmayacağım. İktidar ya da koltuk, o kadar insanın canından ve can güvenliğinden önemli değildi. Önemli diyecek omurgasızlığa sahip olan varsa da o eğriliğini yaşamın düzeltmesi için dua edeceğim. En kritik saatler ve günler abuk sabuk sebeplerle boş geçildi, hadi eyvAllah sonra o çocuklar için önerge bile reddedildi. Yurdumun insanları bu kadar mı değersiz yoksa siz, başka insanların canını kendi canınız gibi düşünmeyecek kadar aşağılık mısınız? Yoksa millet can derdiyken siz hâlâ koltuk derdinde miydiniz?
Ülkede çocuklar büyüyemiyor artık. Kaçırılmaması dışında katledilmeleri var. Bunu hiçbir şey yapmadan ya da basit bir tepki bile vermeden izleyebiliyor musunuz gerçekten? Birbirimizden bu meselelerde bile uzağa kaçacaksak varlığınıza s.çayım. Bugünkü sessizliğin senden çocuğunu ya da torununu aldığında k@til biraz da sensin. Bunu hatırlayarak ne acı çek ne de gözyaşı dök. O senin sessizliğini bedelini canıyla ödedi... Basit bir sessizlik, aynen en az bu kadar pahalı bedellere neden oluyor.
Çocuklar denetimsiz, sokakta oynayamıyor bile. Bu bir çocuk için en büyük kötülüklerden bir tane.
Çocuklara ve büyüklere sahip çıkıp yaşatmayacaksınız kime sahip çıkıp yaşatmayı düşünüyorsunuz: onları kaçıranları mı, vampirlerini mi yoksa zombilerini mi? Başka seçenek yok ki..
Ayrıca Çocuk Esirgeme Kurumları da artık şüpheli. Gerçekten sahiplenmek için mi yoksa onlara kolaylık sağlamak için mi?
Ebeveynsizliğe eklenen bu şeylerin fenalığı apayrı. Kendi ülkemizde bile sağlamlığı belli olan doğru düzgün kimse yokken artık benim için kimse yok...