Ayten Ernaz Tiryaki
@Renkhane4627
Takip Et
8/10
·
376 syf.
·
Kitabı okudu
·
Beğendi
·
2015 137. kitabı
Aroranin incilerinden önce okuduğum ve devamı için meraklandigim bir kitapti.hayatini dolu dolu yaşamış bir kadının hatıraları çok ilgimi çekmişti.insanin babaanne veya anneannesi bu kadar cesur olsa nasıl olurdu diyesi geliyor.
Sır
Nermin Bezmen · Remzi Kitabevi · 2012
1,761 okunma
1 beğeni
·
15 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.
Giriş Yap