Bugünlerde insanoğlunun ilerleme adı altında binalar inşa etmesi ve ormanlardaki tüm büyük ağaçları kesmesi aslında manzarayı bozup ucuzlaştırmaktan başka bir işe yaramıyor.
Sayfa 14
·
20 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.