5/10
·622 syf.··
2026 7. kitabı
Merhabalar, uzun zamandır kitaplığımda okunmayı bekleyen bir kitabı nihayet okuyabildim. Kalın ve klasik bir kitap olmasından dolayı okumayı hep erteliyordum. Şu an ertelediğime çok pişmanım. Şimdiye kadar hiçbir klasik eseri bu kadar beğenmemiştim. Aşırı akıcı ve sürükleyiciydi. Çok beğenerek okudum. Oblomov'un miskin, sakin hayatını okumak, acaba neler olacak diye beklemek, biraz değişim olunca heyecanlanmak çok güzeldi. Çok beğendiğim, sizlere de tavsiye ettiğim bir kitap.
Oblomovİvan Gonçarov · Türkiye İş Bankası Kültür Yayınları · 202149,9bin okunma
·
30 Gösterim
1 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
Oblomovlaşmak deyimini bilenler derneğine hoşgeldiniz👌