Puan vermedi·560 syf.····Okunma: 28 Ocak 2026 00:09 Okurken gerçekten keyif aldığımı belirtmek istiyorum. Çünkü okumadan önce bazı olumsuz yarımlar gördüğüm için çok seveceğimi düşünmemiştim. Fakat okurken karakterlerle beraber hem çok eğlendin hem de anda kaldım.
Şunu belirtmek isterim ki kitabı herkes sevemeyebilir. Çünkü birincisi ne kadar kitabı sevsemde gereksiz bir uzunluğu vardı. Sonra, arka kapak yazısını okuyunca belli bir tema kafanızda canlanıyor ama kitapta yaşananlar tam olarak düşünülen bir şekilde ilerlemiyor.
Karakterler birbirinden çok hızlı etkilendi gibi. Kitabın uzunluğunu hesaba katarsak biraz erken başladı.
Nate ve Anastasia’nın kimyaları benim için çok uyumluydu. Çok fazla gereksiz dramalardan uzaktı.
Nate’in duygularına hayran oldum o kadar tatlı ve güzel seviyor ki…
Bir ara neden böyle erkekler hep kurgu olmak zorunda ki diye düşünüp durdum
Güzel bir arkadaşlık yansıltıldı ve ben tüm grubun zaman geçirdiği anları çok sevdim. Hepsi eğlenceliydi.
Biraz fazla uzun ve yetişkin içeriği bola yakın olsa da ben okurken keyif aldım.