·176 syf.··Beğendi
···Okunma: 04 Şubat 2026 01:12 Uzun zamandır üstüne düşünmek istediğim bir kitap olmamıştı. Vejetaryen çevrildiği zaman pek ilgimi çekmemişti. Gerek ismi gerek popülerliği olsun okumak içimden gelmemişti. Ama geçenlerde bu kitabın varlığını tekrar hatırlayıp bu kadar konuşulan şeyin ne olduğunu öğrenmek istedim. Tek kelimeyle çok içten geldi. Doğrudan aktarılmıştı her şey. Kitabı okurken özellikle çoğu erkek karakterlere sinirlenmemek için kendimi çok zor tuttum. Kadın başrollerimizi okumaktan da çok büyük bir keyif aldım. Keyif diyorum ama aslında onları okumak içimi çok acıttı. Çok sevdiğim bir kitap olan Veronika Ölmek İstiyor’u tekrar okuyormuş gibi hissettim. Ama daha gerçekçi ve daha hüzünlü versiyonunu. Herkesin sevebileceği bir kitap olduğunu düşünmüyorum ama ben bayıldım. Çünkü çok gerçekçi geldi. Birinin hayata tepkisiz kalarak tepki göstermesini , birinin yaşadığı travmaları engelleyemez miydim diyerek kendini suçlamasını, birinin çok uç fikirler düşlemesini ben çok hayatın içinden buldum. Belki yanlış ya da kötü ama bir o kadar da hayatın içinden.