Puan vermedi·192 syf.··Beğendi
···Okunma: 04 Şubat 2026 02:47 Simyacı bence insanın kendi iç yolculuğunu çok sade ama etkileyici bir şekilde anlatıyor. Okurken bazı yerlerde sanki kendi hayatımla bağlantı kurdum. Özellikle hayallerin peşinden gitme fikrini çok güzel işlemiş. Akıcı olduğu için sıkmadan ilerliyor ama yine de düşündüren bir kitap. Bana kalırsa herkesin kendinden bir şey bulabileceği, sakin ama anlamlı bir hikâye.