Barbaros’un hikayesinin gölgede kaldığını düşünmekle beraber içinde yer alan aşk hikayesinin de sürükleyici olduğunu düşünüyorum.
Ayrıca kitapta yer alan haritayı incelediğimde içimde bir burukluk oluştu.
Atalarımızın kendi kabuğuna sığamadığı için keşfe çıkıp sancaklarını diktikleri ülkelere bugün turist olarak gidemiyoruz.
Akdeniz’in gölümüz olduğu zamanlarda Barbaros’un gemisinde bir levend olmak vardı…