·210 syf.····Okunma: 03 Şubat 2026 20:55 Kitabı çok beğendim.Sonunu hep merak ederek okudum.Ve sonu tabiki beni çok üzdü.Birden fazla kayıp yaşayan Fugui için üzüldüm.Ama nolursa olsun hayat devam ediyordu ve o da mücadele etmek zorundaydı.Hayat bize hep istediğimiz gibi mutlu son yazmaz.Doğumlar,ölümler,mutluluklar,hüzünler hepsi yaşamın ta kendisi.