The Expanse dizisini izledikten sonra kitaplara başlamak enteresan bir deneyim oldu. Seri hastasına bir iş. Herkesi pek açmaz zaten dizide öyleydi. Benim yorumum dizinin üzerine kitaplara başlamak üzerine. Hayatımda okuduğum en akıcı ve merak uyandırıcı kitaplardan biriydi. Derinlik açısından bir bilim kurgu manyağı olduğumdan beni tatmin etti diyebilirim. Daha önce benzerine pek rastlamadığım bir teknik dil ve yapısı mevcut. Daha ilk kitabı devirdiğim için söyleyeceklerim bundan ibaret. Son olarak her bilim kurgu severin severek okuyacağını düşündüğüm bir seri. Zaman ayırmanızı tavsiye ederim.