Fiziksel bir çürüme değil; insanlığın, düşüncenin, ideallerin içten içe çürümesi.. konuları karamsar ama dürüstçe ele alıyor.. mesela umudu kendimizi kandırma aracı olarak görmesi gibi.. altını tek tek çizmek gerek.. üzerine düşünmek gerek.. bana bu kadar felsefe fazlaca yetti