Kitabın dili o kadar sade ki, bu sadelik bir noktadan sonra metni tamamen tekdüze bir hale getirmiş. İki yaşlı karşı cins insanın günlük rutinlerini ve geçmiş anılarını okumak bana ne bir heyecan ne de beklediğim o hüznü hissettirebildi. Açıkçası, bitirdiğimde üzerine kafa yoracağım veya hayatıma katabileceğim hiçbir derinlik bulamadım; benim için oldukça düz bir okuma deneyimiydi.