Bu kitap konusunda hislerim çok karışık. Bazı kısımlarda bunaltırken bazı kısımlarda eğlendirdi. Ama okuma açısından çok akıcı bulamadım. Maara’nın iç konuşmalarını da kısmen görmemizden kaynaklı olabilir. Konusundan bahsedelim : Kuzey ve Güney krallıkları arasında olan Liman Krallığını korumak için kraliçe Kuzey krallığıyla bir anlaşma yapar. Tek sorun şudur ki bu anlaşma bir evliliktir. Ailenin en büyük kızı evlendirileten bir süre sonra ölür ve evlendirme sırası 2. Kıza geçer. Bu sırada annesi Mara’yı manastıra kapatır. Mara 30 yaşına kadar manastır da rahibelerle yaşar . Ta ki bugün kız kardeşinin çocuğunun öldüğünü öğrenene kadar. Ve kuzey krallığına yola çıkar. Orada gördükleri Mara’yı bir intikam planını sürükler. Ve prenses prensi öldürmek için planlarını yapar.