Puan vermedi·330 syf.····Okunma: 06 Şubat 2026 00:54 Evet, başlıkta olduğu gibi tekrar soruyorum: ben ne okudum?
Kitaba başlarken büyük bir heyecanla başlamıştım sonra ortalara doğru " of çok sıkıcı oluyor" demeye başlamıştım.
Daha sonra Mehmetin hikâyesini ben de gazetece kız merakıyla dinledim.
Vee aman Allah'ım
..tüm bunlar ya gerçek olsaydı diye düşünüyorum..
Livaneli beni bir kez daha yanıltmadı, mükemmel bir eser..