·392 syf.····Okunma: 05 Şubat 2026 16:11 Türk klasikleri okuma alışkanlığına sahip değilim. Geçen yıl Türkiye'ye gittiğimde birkaç tane almak istemiştim. Aşk-ı Memnu'nun daha evvel dizisini izlediğim için kitabını okumakla büyük bir hata yaptığımın farkına ilk sayfalarda vardım. Kitabı okurken gözlerinizin önüne sürekli dizi karakterleri geliyor ve kitaba veremiyorsunuz kendinizi. Şu an ki Türkçe ile de bu kitabı okumanın pek mantıklı olduğunu da düşünmüyorum.