“Artık onuru korumak için büyük paralar gerektiğini, ama büyük paraların onuru yitirmeden kazanılmayacağını öğrenmiştim.”
Firdevsin ruhen hiçbir zaman özgür hissedememesi ve bu özgürlük hissine ise yaşamayı hak etmeyen birini öldürünce kavuşması insanı çok üzüyor. Kadınlar kimsenin malı, hizmetçisi veya objesi değil. Değinilen diğer güzel bir farkındalık ise evliliklerin de aslında ücretsiz bir fahişelik şeklinde olduğunu söylemesi. Özellikle eski zamanlarda kadınlar gerçekten neler yaşamış. Okudukça o zaman adına öfke duyuyorsunuz.