Puan vermedi·416 syf.····Okunma: 15 Ocak 2026 00:00 Heyecanla, ürpererek okuduğum bir kitap… Emile Zola okurken resmen kendimi olayın içinde buluyorum. Tasvirler betimlemeler anlatımlar o kadar iyi ve gerçek ki.. Her ayrıntıyı görüyorum her karakteri tanıyorum. Bu kitap da çok iyi bir kurgu ve su gibi akan bir metindi. Karakterlerin herbiri birer hayvanlaşan insandı. Kitabın 10. bölümünü resmen dehşet içinde okudum. Çok beğendim tavsiye ederim.