"Birinin hem de aklı başında isteği dışında bir akıl hastanesinde kalması nasıl olurdu?" sorusundan yola çıkmış yazar ve harika bir kurgu çıkmış ortaya evet biraz fazla dramatik ama....
"Kayıp Ruhlar Durağı" kitabını okumuştum önce . Willar Akıl Hastanesi ile ilgili olarak ilk onu okumuştum. Bu kitabı ondan daha sürükleyici buldum. Yazarın okuduğum 3. kitabı,üçünü de çok beğendim. Diğerlerini de sepete attım bile