Güzel ama tek nefeste bitmez. Açıkçası okurken beni çok yordu. Anlaması yorucu, okuması yorucu bir kitap. Verdiği mesajı anlamak çok güç.
Stefan Zweig'in diğer kitaplarını çok severek okudum.
Yinede bu kitabını da seviyorum.
Amok KoşucusuStefan Zweig · Türkiye İş Bankası Kültür Yayınları · 2021134,8bin okunma