En sevdiğim kitap. Nihal Atsız'ı bu kitabıyla tanıdım. Çok sütükleyici ve etkileyici bir kitap. Okuması çok zevkli.
Kurgusu olsun yazarın üslubu olsun insanı içine çekiyor.
Osmanlı'nın duraklama döneminden bahseden bir kitap. Tarihi bir kurgu okumak isteyen herkese öneririm. 15-16 yaşlarımda okumuştum. O yaşlarda okunulabilecek bir kitap. Önyargılı kesinlikle yaklaşılmamalı.