Yavuz sultan selim hikayeye çok az dahili ve bence olduğundan ekstra merhametliydi, hikayede kafaya oturmayan ve çok hızlı değişen şeyler var ama ilim adamlarının laflarının ne güzel çarpıtıldığını ve bu ülkenin ezelden gelen bir problemi haline dönüştüğünü çok güzel anlatıyor. Karga ektiğin tohum hala bizlerle, umarım en yakın zamanda terk-i diyar eyler.