·360 syf.····Okunma: 07 Şubat 2026 15:06 Hatırlıyorum o kahbe şubat 2015 i.Üniversitede 2. Sınıftaydım ansızın bi haber geldi Kyk nın o buz gibi koridorlarında bi ses yankılandı İzmirde bir şehidimiz var.Bıçaklamış kansızlar ! Keşke dedim zaman dursaydı dünde 19 şubatta kalsaydık 20 olmasaydı.Herkes için basitti bir yeni bir gün olması telefon ekranlarında bir rakam değişmişti takvimden bir yaprak kopmuştu sadece bazıları için.Bize öyle olmadı ağabey ciğerim söküldü sanki insanlığım seninle beraber toprağa düştü.Yakmak istedim koskoca yurdu çünkü biliyordum o kansızlardan yurttada vardı. Yakayım dedim şurayı komple kül olsun.Aklıma birden senin mücadelen geldi Devlete zarar verilir miydi hiç ? Devlet malına zarar versem benim o eli kanlı şerefsizden ne farkım kalırdı ? Evet belki yanında değildim , sonrasında intikam ateşiyle iki kansızın bedenine indiremedim iki darbe , o soğuk demirin verdiği hissi onların ciğerlerinde hissettiremedim ağabey.Hem değmezdi de.Milyonlarca kansızı doğrasam bir Fırat etmezdi ama ant içtim senden sonra. Mezun oldum , bu memlekete öğretmen oldum ben. And olsun abi bir yeminim bin olsun ki nefesimin son zerresine kadar milyonlarca Fırat yetiştireceğim. Şart olsun ki Fırat olup akacağım o minik yüreklere her yerde.Son olarak bizlerden uçmağlardaki ağabeylerimize selam öyle olur mu.Kılıçkırana Önkuzuya Başbuğa selam et emi ağabey. Ruhun şad olsun