Puan vermedi·208 syf.····Okunma: 07 Şubat 2026 23:24 Kitabı okumaya başlarken çok derin bir acı ile yüzleşeceğimi düşünmüştüm. Okudukça aksi olduğunu anladım. Ölümü hayatın içinden, yası hayata yakışır bir şekilde anlatmış. Devasa cümleler, devasa betimlemeler yok acı ve ölüm hakkında.Yeri geliyor hayatın en normal şeyiymiş gibi hissediyorsun ölümü... Minimalist bir dille anlatılmış fakat etkisi ruha hiç öyle minimalist değil. Bir sessizlik bırakıyor kitap insanda... Derin bir sessizlik... Ölüme çare yok, yaşarken kıymet bilmek gerek...
Son olarak bu kitap benim için bir roman değil anı kitabı, hatta bir günlük.