Kitabın fikrinden ve çizimlerinden hoşlandım. "Dünyayı okumanın ve onun güzelliklerini görmenin sonsuz yolu var ve matematik de bunlardan biri." ifadesi güzeldi. Ancak kurgusu zayıftı. Akıcı değildi. Yazar bir çocuk için anlamlı olmayacak kavramlar kullanmış: parabol, yörünge.