10/10
·100 syf.··
2026 20. kitabı
Herkese merhaba arkadaşlar nasılsınız okumalar nasıl gidiyor, neler okuyorsunuz?Bugün sizlere muazzam bir kitapla geldim. Kitap ismi ve kapağı çok anlamlı yazar kitabın hakkını vermiş.Kapaktaki kaplumbağa da çok anlamlı ve mesaj verici nitelikte olmuş.Yazar kitapta 6 Şubat Depremini Raçel ve Kemal karakteriyle içten bir şekilde bizlere yansıtmış.Duygusal olarak hazırsanız başlayın derim.Raçel karakter ismini çok sevdim.Raçel( Rahel,Raşel: saf ve temiz olan kişi.Tevratta da Yakup'un en sevdiği karısı diye geçiyormuş.) Acaba gerçekten kendimizi biliyor muyuz,sınırlarımızı sahip miyiz, kendimizi sorguluyor muyuz( başkalarını sorgulamayı severiz ama iş kendimize gelince...) Kitapta eğitime dair bölümler de var.Çok benimseyerek okudum.En çok Raçelden Mektup kısmını sevdim.Yazar Temet Noscesini Raçel karakteriyle hepimize yansıtmış.Yazar kaplumbağa imgesiyle yavaş yavaş kendi kabuğumuza çekildiğimizi anlatmış bence.Kitap sadece bir hikayeden de ibaret değil kısa ama içerisine öyle güzel mesajlar yüklenmiş ki( müzik terapi ve frekans tedavisi DMS molekülü başta olmak üzere hormon tedavisi beyin dalgalarının yönetimi ile yapılacak tedaviler,holistik tıp,psikolojinin beden tedavisinde kullanılması maslow'un ihtiyaçlar hiyerarşisine bakarak kişinin kendini sorgulayıp nasıl daha iyiye kendini taşıyacağının bilincine varması hedeflenmiş.)Herkesin okuması gereken muazzam kitap...Sizleri kitaptan birkaç alıntı bırakıyorum. Şu alıntıya da kalbimi bıraktım: "Korktuğun yer neredeyse mucizen oradadır.Şimdiden okuyacak olanlara keyifli okumalar dilerim.
Temet NosceMüge Akgün Gülşen · Karina Yayınevi · 202545 okunma
·
18 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.