Puan vermedi·256 syf.··Beğendi
···Okunma: 08 Şubat 2026 18:24 Bir kitap düşünün…
İlk cümlesinden sizi içine alanlardan.
|| “Seni hiçbir dünya telaşına değişmedim ben.”
Şükrü Erbaş’ı şiirlerinden bilirim; içtenliğini, sakin ama derin dilini severim. Bu kitapta da yazıları şiirle düzyazı arasında bir yerde duruyor. Okurken düzyazı okuduğunuzu biliyorsunuz ama kalbiniz “şiir” diyor.
Aşk, sevgi, acı, ayrılık, yalnızlık, toplum ve yaşamın anlamı…
Her biri ince ince, abartısız ama çok gerçek cümlelerle işlenmiş.
O kadar çok yerin altını çizdim ki; böyle kitaplara denk gelmek insanı gerçekten mutlu ediyor. Her çizdiğim cümle başka bir yerden dokundu kalbime.
İlk bölümü hayranlıkla, durup durup altını çizerek okudum. Sonraki sayfalarda ise yer yer biraz yavaşladığımı, biraz sıkıldığımı da küçük bir dipnot olarak düşeyim.
Ama yine de…
İyi ki okudum.