Puan vermedi·293 syf.····Okunma: 08 Şubat 2026 20:11 Tarih hep kocasını, o büyük yazarı anlatıp durmuş ama bu kitabın asıl konusu Agnes’ti. Yani anneydi. Onun o doğayla iç içe hali, sezgileri, çocukları için çırpınışı... Hele o veba illetinin eve nasıl sinsice girdiğini, o küçücük çocuğun nasıl elden kayıp gittiğini okurken resmen büyüleniyor insan. Giden bir evladın ardından kalan o boşluğu, bir annenin o boşlukla nasıl baş başa kaldığını yazar öyle bir anlatmış ki, sanki o evin içindeki o ağır havayı ben de soludum. İnsanın içini yakan derinine dokunan bir yas hikayesiydi. Yaşamak kitabında insan yası içinde yaşıyordu. Koca(Shakespeare) tüm dünyaya duyuruyor bu yası. Yaşa büyük yazar!