Bu kitap, olaydan çok insanın iç dünyasına odaklanan öykülerden oluşuyor. Şehir hayatı, yalnızlık, içe atılan duygular ve fark edilmeden büyüyen sıkışmışlık hissi öykülerin merkezinde. Anlatımı sakin ve düşündürücü; okuru durup kendi duygularına bakmaya çağırıyor.
Kısacası, “ne yaşandı?”dan çok “ben içimde ne yaşıyorum?” sorusunu hissettiren bir öykü kitabı.