Yolları üniversitede kesişen ve Bir nedenden dolayı yıllarca ayrı kalan Ferdi ile Feride ...
18 yıl sonra karşılaşır geçmişin kırgınlık ve hesaplaşmasına girişirler. Bir kadın ve bir erkek araya giren yollar mesafeler ve bunca zamana rağmen hala aynı duyguların yorgunluğu,
öyle okuyunca sanki Bir Aşk Hikayesi gibi geliyor.
Ama bir hayat hikayesidir. Romanda anlayamadığın şekilde boşluklar vardı sanki daha açıklayıcı detaylı olabilirdi.
Yine de güzel bir okuma oldu. .