·464 syf.····Okunma: 09 Şubat 2026 00:00 Kitap, Ceyhun ve arkadaşlarının Serce diye bir telefon operatörünü arayıp şaka yapmalarını ve sonrasında Ceyhun'un Serce'yi arayıp kendini affettirmeye çalışmasını konu alıyor. Aynı zamanda Serce'nin hayatını da okumuş oluyoruz.
Kitap çok akıcıydı ve genelde diyaloglardan oluştuğu için okuması da kolaylaşmıştı. Merak unsuru çok yoktu ama yine de sürükleyiciydi. Serce karakterini sevdim. Onun iç sesini okumak kitabı eğlenceli hale getirmişti. Ceyhun karakterini de sevdim. Hiç bıkmadan her gün Serce'yi araması, konuşmaları güzeldi. Kitapta iş yerlerinde çalışanların uğradığı mobbing gibi toplumsal konulara da değiniliyordu. Kitabı sevmemde en büyük etken kitabı okurken çok eğlenmemdi. Okurken hiç sıkılmadım. Bir sürü komik sahne vardı. Ama bu kitaptaki olan olaylara herkesin güleceğini düşünmüyorum. Bazı olaylar çok abartılıydı. Bu yüzden bu kitabın herkese hitap edeceğini sanmıyorum. Fakat benim eğlenerek okuduğum bir kitap oldu. İlgisini çekenlere tavsiye ederim. Her yaştan insan okuyabilir.