Puan vermedi·293 syf.····Okunma: 09 Şubat 2026 21:02 Sindirerek okuduğum, okurken de dünyadan çoğunlukla koptuğum kitap. Roman mı otobiyografi mi tartışmalarını bir kenara bırakıyorum.Yazarın hayatından esinlendiği söyleniyor. Bir sınıflandırmaya çalışmadım. Sadece uzun saatler okuyunca kendimi fazla kaptırdığım için biraz içsel sıkıntı yaptı. Bazen deborah'ın iç sıkıntısını duydum. Yorulup biraz dinlendiğim de oldu. Kendimi fazla kaptırıyorum bu tarz romanlara. Ben de kendimden çok şey buldum. Deli olsam ne yapardıma baktım. Delilik ve velilik çizgisi aklıma geldi.