·200 syf.··Beğendi
···Okunma: 10 Şubat 2026 00:09 Beni uzun zamandır böyle etkileyen bir kitap olmamıştı son 50 sayfayı nasıl okudum nasıl bitirdim heyecanla anlatamam...Bitirdikten sonra kalakaldım öyle tüm anlatılanlar bir bir aklımdan geçti hem ağladım hem güldüm şahane bir eserdi.. Şermin hanım bizi duygudan duyguya atlattırdınız tebrik ederim kaleminize sağlık