Kinyas mı Kayra mı daha sadist…
7/10
·536 syf.··
2026 22. kitabı
·
7 günde okudu
·
Okunma: 10 Şubat 2026 00:00
Kitap genel olarak çok güzel ve gerçekten çok kaliteli bir elden çıktığı belli. Ancak kitabın içerdiği öğeler, dayanılabilecek gibi değil. Bu kitabı tecavüzü, şiddeti ayrı tutarak değerlendiremem. Daha önce onlarca yeraltı romanı okudum, bu kitap da olduğu kadar, karakterler cici gösterilmiyor hiçbirinde. Kesinlikle okutulmaması gereken kitap özellikle, 18 yaşaltı gelişmekte olan kişilere. Edebi değeri yüksek ama İçeriği çok kötü olan bir kitap. Okurken bazı bölümleri mideniz kaldırmayabilir ve yarım bırakabilirsiniz.
Kinyas ve KayraHakan Günday · Doğan Kitap · 202535,4bin okunma
·
31 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.