·260 syf.··Beğendi
···Okunma: 09 Şubat 2026 23:58 Kesinlikle bir deha ürünü. Zamanın ötesinde harika bir kitap. 1951 yılında basılıp hikayelerinin birinde Sanal Gerçekliğin işlenmesini ve şuanki teknolojinin dahi ilerisinde yazılmasını hayranlıkla okudum. Bilimkurgu seviyorsanız, ben bu kitabı nasıl daha önce okumadım dedirtecek, hayal gücüne hayran bıraktıracak bir eser. Dip not: Bu kitabı okurken yazarın diğer tüm kitaplarını düşünmeden aldım.