Fatmanur ✿
@Fatmaanuurr__
Takip Et
Hazır mısınız Beyler
14 Şubat geliyor 😂 Erkoların kâbusu, kadınların ise en mutlu günü. 🤭🥰🤣😅
Alıntı
175 beğeni
·
2 alıntı
·
5,8bin Gösterim
27 Yorum
Öne Çıkanlar
Lütfen giriş yapınız.
Giriş Yap
OkurRuhu
Ben doğum günü dışındaki özel günlere çok anlam yükleyemiyorum. Takvimden gelen şeylerdense, kendiliğinden değer kazanan anlar daha gerçek geliyor.
12
Fatmanur ✿
Gönderi Sahibi
Kesinlikle öyle, sevgililer günü diye batının adetini kutluyorlar. Halbuki sevginin bir ömür boyu sürmesi lazım 🥰
3
OkurRuhu
@Fatmanur_f katılıyorum 🌸
Gizle
Ümit Aygün
Ben 15 şubatcıyım🤣
5
Önceki 8 yanıtı göster
Fatmanur ✿
Gönderi Sahibi
Ümit Aygün
Allah büyük hocam 😂😂
1
8 yanıtı göster
Gizle
Cengizhan
Laf olsun torba dolsun işte 😅
2
Fatmanur ✿
Gönderi Sahibi
Erkolar yine şaşırtmıyor 😅
1
Cengizhan
Fatmanur ✿
kızlarda öyle 😅
1
Fatmanur ✿
Gönderi Sahibi
Cengizhan
😄😄😄
1
Gizle
Vincent Van Gogh
Hazırız Çiçek değil Çiçek tarlası alacaz. Borsa da işlem görecek tarla. Paralar gelsin. Oradan bir demette elbet hediye ederiz 😀
1
Önceki 2 yanıtı göster
Fatmanur ✿
Gönderi Sahibi
Vincent Van Gogh
yani maksat yengem çiçeksiz kalmasın 😃🤭🌸
1
4 yanıtı göster
Gizle
Mustafa K.
14 şubat, anneler günü, öğretmenler günü vb özel günlerin kapitalizmin tuzağı ve sevgiyi metalaştırmanın bir tuzağı olduğuna inanıyorum. Sevmek, değer vermek bir ömür olmalı.
2
Fatmanur ✿
Gönderi Sahibi
Kesinlikle sonuna kadar haklısınız 🙏🏻
1
Gizle
İleri