Hazır mısınız Beyler
14 Şubat geliyor 😂 Erkoların kâbusu, kadınların ise en mutlu günü. 🤭🥰🤣😅
Alıntı
·2 alıntı·
5,8bin Gösterim
27 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
Ben doğum günü dışındaki özel günlere çok anlam yükleyemiyorum. Takvimden gelen şeylerdense, kendiliğinden değer kazanan anlar daha gerçek geliyor.
Fatmanur ✿
Gönderi Sahibi
Kesinlikle öyle, sevgililer günü diye batının adetini kutluyorlar. Halbuki sevginin bir ömür boyu sürmesi lazım 🥰
@Fatmanur_f katılıyorum 🌸
Ben 15 şubatcıyım🤣
Fatmanur ✿
Gönderi Sahibi
Ümit Aygün Allah büyük hocam 😂😂
Laf olsun torba dolsun işte 😅
Fatmanur ✿
Gönderi Sahibi
Erkolar yine şaşırtmıyor 😅
Fatmanur ✿ kızlarda öyle 😅
Fatmanur ✿
Gönderi Sahibi
Cengizhan 😄😄😄
Hazırız Çiçek değil Çiçek tarlası alacaz. Borsa da işlem görecek tarla. Paralar gelsin. Oradan bir demette elbet hediye ederiz 😀
Fatmanur ✿
Gönderi Sahibi
Vincent Van Gogh yani maksat yengem çiçeksiz kalmasın 😃🤭🌸
14 şubat, anneler günü, öğretmenler günü vb özel günlerin kapitalizmin tuzağı ve sevgiyi metalaştırmanın bir tuzağı olduğuna inanıyorum. Sevmek, değer vermek bir ömür olmalı.
Fatmanur ✿
Gönderi Sahibi
Kesinlikle sonuna kadar haklısınız 🙏🏻