F. Scott Fitzgerald'ın bu fantastik eserinde yaşlı bir insan olarak dünyaya gelen Benjamin ile tanışırız. Hayatını yaşarken yaşı küçülmekte ve düşünce tarzı da ona uygun şekilde değişmektedir. Okurken barındırdığı bu tersliğin hayatında yol açtığı zorlukları da görürüz. Benjamin yaşlı biri olarak doğmuş, bebek olarak ölmüştür.
Tavsiye ederim.