·480 syf.····Okunma: 10 Şubat 2026 23:27 Çal, çırp, topla ya da osur osur ipe diz fantastikleri arasında birincisine tabi olan bu kitap için tek yorumum "zort" olabilir.
lotrdan çal, elantristen çal, gotdan çal, harry potterdan çal, acotardan çal... ulan shrekten de çalmazsın be. yuh aq.
para verip de aldım bir de beynime sıçayım. ne özeti, ne yorumları ne de puanı asla kitabı yansıtmıyor. sacma sapan bir şey yeminle ya. my eyes my eyes :(