**Kendimi bu dünyaya ait hissetmiyorum,tek hikâyem bu_**
10/10
·384 syf.··
Beğendi
·
2026 1. kitabı
Bu kitabı çok severek okudum. Beyza Alkoc dan okuduğum ilk kitap da degil. Çok güzel bir yazılış şekli mevcut. Akıcı ve büyüleyici, okurlarını kitaba bağlayan bir türden diyebiliriz. Tabi bu benim düşüncem. Herkesin ki farklı olabilir ;) Bir takım yıpranmış lakin savaşmayı bırakmayan Gençlerin hikayesi diyebiliriz. Çok sevdim ve tavsiye edilir :)
Alıntı
Kar KüresiBeyza Alkoç · İndigo Kitap · 202011,6bin okunma
·
13 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.