·496 syf.····Okunma: 11 Şubat 2026 12:13 Ben ne okudum…. İçinde pozitif bilimin bolca bulunduğu inanılmaz sürekleyici ve insanı kendinden geçiren neden daha önce okumadım ki dedirten efsane bi kitap. Farkettim ki hepimiz hayatın içinde biraz şeytanız yeterki farkedebilelim en iyi olasılığı seçelim