Yazarın ilk kitabı olduğunu daha önce başka bir kitabını okuduğumdan anladım, yoksa asla asla anlamazsınız; bu kitapta dilini biraz Canan Tan'a benzettim. Evli ve bankacı olan Feribe yasak aşk yaşayıp terkedilince de unutmak için Mazi İmha Merkezi'ne gidiyor. (Spoiler) En etkili kısım ise babasının annesini aldatmasından sonra annesinin intiharı, babasının sevgilisiyle eve gelip el ele olduklarını görünce ellerine ütü basması. Babasının annesini aldatmasından sonra intihar etmesiyle kendisinin de eşini aldatması garip bir tezat oluşturuyor. Biraz psikolojik bilgiler içine yedirilmeye çalışılmış bir kurgusu olan bu kitap çok akıcı bir şekilde okunuyor.
"Merakın tırmığı aklımı hatır hutur kaşıdı."
"Sır şu: Sevdiğiniz biriyle aranızdaki bağı telafisiz şekilde incitmek istiyorsanız, ona hemen bir sır verin.!"
"Acı yanımda kaldı ama o gitti."
"Yas arzu edildiği için tutulmaz zaten, doğal ve zaruri bir süreçtir."
"Hayat öyle bir yerdi ki kendimizi güzel hissetmek için çirkinlere, iyi hissettirmek için kötülere, erdemli hissetmek için ahlaksızlara ihtiyacımız vardı."