Merhabalar;
O zaman birada belirttiğiniz ve ihtiyaç duyduğunuz şeyi siz başkalarına verin. Mesela burada sizi okuyan, yorumlayan ve beğenen okurlarınıza. Ya da başka ne ler ve kimler için mümkünse… Böylece duygu açığınız kapanacak, olumsuz farkındalığınız tersine dönecek, ve sizinle ilgili (ihtiyaç duyduğunuz ve beklediğiniz yönde) düşünce ve izlenimler oluşacaktır. Bu da, dolaylı ama etkili bir mücadele biçimidir.
Diye düşünüyorum.
Selamlar. 💫